janice-va.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Ik ga mijn best doen om jullie goed op de hoogte te houden. Het kan best zijn dat het een paar maanden stil is. Er wordt regelmatig dezelfde vraag gesteld door jullie en ik heb niet telkens de behoefte om weer een groot verhaal te typen. Sorry, voor de mensen die late reacties (hebben) ontvangen of korte reacties krijgen. Ik heb gewoon niet altijd tijd en zin om weer dat ene te vertellen. Vandaar deze blog.

Verdere vragen zijn natuurlijk wel gewoon welkom. Geniet van mijn grote avontuur hier!

Veel liefs,

Janice

p.s. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active